Trasos Veiverių g. – tiltas per Nemuną – Birštono g. – Pelėdų kalno tunelis – Jonavos g. žiedas urbanistinis sprendimas

Jungties dislokacija – Kauno centras: Senamiesčio ir Naujamiesčio sankirta, bei Žemoji Freda.

Kaunas įsikūręs dviejų didžiausių Lietuvos upių – Nemuno ir Neries santakoje. Kaune yra 7 tiltai, jungiantys priešingus upių krantus, tuo tarpu tik 3 iš jų jungia miesto centrą su aplinkinėmis teritorijomis. Tokia svarbi miesto teritorija, kaip Žemoji Freda neturi stiprios jungties su centine miesto dalimi. Ateities planuose, siekiant atgaivinti Žemąją Fredą ir palengvinti senamiesčio eismo sąlygas, geriausia idėja būtų uždaryti auto transportą Vytauto Didžiojo tiltu ir palikti jį tik pėsčiųjų naudojimui, o visus automobilių kelius perkelti į naujai planuojamą tiltą nuo Birštono gatvės sankryžos su Karaliaus Mindaugo pr. iki Žemosios Fredos.

Siekiant išspręsti šią problemą, reikia sukurti įtaigią urbanistinę viziją, kuri jungtų Aleksotą, Žemąją Fredą su Birštono gatve ir Vilijampole, o taip pat spręstų galimas transporto ašis senamiesčio zonoje.

Projektas skirtas jungčiai: Veiverių g. – tiltas per Nemuną – Birštono g. – Pelėdų kalno tunelis – Vilijampolė. Šio projekto atlikimo programa yra laisva, galite patys sudaryti projekto scenarijų ir apimtis. Prieš sudarant projektavimo darbų programą, atliekami teritorijos istoriniai bei esamos būklės tyrimai, analizuojamos techninės galimybės jungties formavimui. Planuojant jungtį tarp miesto istorinio centro ir Žemosios Fredos, paliekama galimybė individualios idėjos realizavimui.

Galimi bendri sprendiniai su tema ” Estakada su komercinėmis patalpomis Birštono g. atkarpoje tarp Gertrūdos g. Ir Karaliaus Mindaugo pr.”

kafe_2016_012

Teritorija DWG formatu

3D brėžinys

Centras_analize_KAFe2016

Žaliakalnis_analizė_KAFe2016

Kauno istoriniai žemėlapiai